piątek, 11 września 2015

# Pierwsze tygodnie szkoły!

Hejka kochani!


Jak widzicie po tytule mamy już za sobą pierwsze tygodnie szkoły, a dokładnie dwa. To juz 14 dni a ja czuję się, jakbym chodziła conajmniej 2 miesiące.
Swoją miesięczną nieobecność tłumaczę szkołą. Tak, wiem nie jest to żadne wytłumaczenie ale coraz częściej narzekam na brak wolnego czasu. Jak pewnie wiecie jestem w gimnazjum a więc egzaminy i bierzmowanie. Wszyscy nauczyciele straszą i wg. Dużo nauki i niestety brak czasu a nawet czasem chęci na przyjemności, tylko praca, praca i praca...
 "Musisz wkońcu wziąć się porządnie za naukę!!"- takie słowa słyszę prawie codziennie. Wiem, ze to prawda jeśli chcę się dostać do wymarzonej szkoły i kto wie, może iść na studia.   Zobaczymy jak wszystko się potoczy.  Tylko jak się zmotywować??


Macie jakieś sposoby na efektywną naukę? Jak radzicie sobie ze stresem i  presją ze strony nauczycieli?  Jak Wy wykorzystujecie czas wolny ??
A Wam jak minęły pierwsze dni szkoły?? 


95 komentarzy:

  1. U mnie w szkole na razie jest świetnie! Trafiłam na wspaniałą klasę. Jedynie plan mnie trochę odstrasza... hahah

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm co by Ci tu poradzić ;) Po pierwsze wrzuć na luz, nic na siłę nie zrobisz, po drugie musisz być w miarę systematyczna albo sobie wszystko zapisywać albo pamiętać ja akurat pamiętałam bo kalendarza nigdy nie umiałam prowadzić no ale nie o mnie tu, po trzecie gdy wrócisz ze szkoły zjedz obiad, później zaserwuj sobie jakiś mały deser obejrzyj coś (tak żeby to trwało około godzinki) chodzi o relax dla mózg który jest już mega napchany informacjami po szkole, później zgaś wszystko oprócz światła i rób zadania te które są na drugi dzień potrzebne, jeśli nie musisz się uczyć na następny dzień to zrób zadania na inny dzień ale jeśli jednak masz klasówkę to lepiej przyłożyć się po odrobionych zadaniach do nauki ;) Ja tak robiłam i pomagało mi to ;)
    Zapraszam również do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS ja już dawno obserwuję liczę na to samo ;P

      Usuń
  3. U mnie w szkole już dużo nauki ;/ A plan lekcji straszny!
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i śliczny blog! Mamy wielką prośbe, czy mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja założyłam sobie specjalny kalendarz, w którym piszę daty sprawdzianów, kartkówek, projektów itp.
    W szkole czuję się dobrze, w końcu jestem w 2 gimnazjum więc szkołę znam jak własną kieszeń. Dla mnie dobrą motywacją do nauki jest to, że chcę mieć świadectwo z paskiem :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę nad założeniem kalendarza, myślę,że to dobry pomysł!

      Usuń
  6. O rany, to juz 2 tygodnie! Straciłam rachubę czasu... Szybko leci :D
    Jeśli chodzi o stres, staram się powtarzać sobie że dam radę, że będzie dobrze, czasami działa!

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, miło się czyta! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://brunettes-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na razie ciężko potem pewnie będzie jeszcze gorzej ;c
    obs za obs ? :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie jest cudownie ! fajna szkola , fajni ludzie !
    pytalas o wspolna obs , ja obserwuje ! :D
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby oby wróciła ta pogoda. Fajny blog :) obs za obs? thx :) pzdrawiam i zyczę sukcesów :) http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas na razie jest wszystko w porządku tylko pogoda troszkę dobija :/
    Pytałaś o obserwację, my już:)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog. Obserwuje i liczę na rewanż <3

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Znajdź sposób żeby odreagowywać stres np. słuchaj ulubionej muzyki ;)
    Powodzenia w szkole!

    http://anvicta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fatalnie
    http://pomysly24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie pozmieniali mi się nauczyciele w tym roku z czego jestem niezadowolona, ale tak ogólnie jest całkiem okej. Staram się patrzeć na wszystko z dystansem i nie stresować, ale wiadomo różnie bywa. Pozdrawiam! :)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoła jak szkoła, nauczyciele zawsze wymagali i nie miałam nigdy z tym problemu. Słabszymi ocenami nie warto się przejmować. Skup się na przedmiotach, które będą się liczyć w naborze do liceum/technikum :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Poklikasz w linki u mnie? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsza na stres jest muzyka :)
    Pierwsze dni szkoły minęły mi w porządku (jak na nową szkołę)
    Nauczyciele są też okej,ale trochę się ich boję hahaha
    mój blog,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi dość pogodnie, miałam już trzy kartkówki,, a zapowiedzianych chyba 5, no ale jest okej:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :)
    Obserwuje
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby pierwsze tygodnie, a ja czuje się jakby minął co najmniej jeden ciężki miesiąc. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w szkole na razie świetnie :) Ciekawy blog.
    Pytałaś o obserwację, więc obserwuję i liczę na rewanż.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem teraz w 1 klasie liceum i też czuję się trochę zestresowana przez naukę itd. Ale staram się jakoś sobie z tym radzić :) Ty też się nie martw, egzamin gimnazjalny wbrew pozorom nie jest taki trudny, dasz rade! ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    cztery-spojrzenia-na-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pytałaś o obserwację. Obserwuję, czekam na twoją kolej. http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog ^^

    Zapraszam serdecznie na mojego niedawno założonego blogaska graficznego. Z góry dziękuję. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też aktualnie przechodzę przez 3 klasę gimnazjum i nie wyrabiam ze wszystkim...Mam nadzieję, że jakoś przywyknę z czasem do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi jakoś ten czas się wlecze, faktycznie mogłoby już minąć dwa miesiące, a nie tylko dwa tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  28. pytałaś o obserwację,ja już obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoła jak szkoła . Gorsze praktyki . ;)
    Zapraszam do mnie . ;)
    http://katjanakarolinaa.blogspot.com/
    obs za obs ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najważniejsze to zachować zdrowy dystans i dobrych nauczycieli cenić, a złych... wiadomo ;-)

    Zaobserwowałam ;-)

    nasz-zaczytany-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam zawszę tzw. "Świętą godzinę" którą wykorzystuje na co tylko chcę i nikt mi wtedy nie może zawracać głowy :) Naprawdę dobra rzecz, wypróbuj ;)
    http://hejtergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie można się za bardzo przejmować szkołą, trzeba też znaleźć czas na różne przyjemności. ;)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ohh szkoła :-/ Przez nią nie mamy czasu na cokolwiek czasu! JA CHCE WAKACJEEE :-(
    Zapraszam i Pozdrawiam http://meidej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przejmuj się szkołą, wiadomo nauka też powinna być, ale czerp przyjemność z tych rzeczy ;) I rob coś co kochasz, przede wszystkim :) A nie przejmuj się jeżeli CI coś nie pójdzie, dostaniesz jedynkę, można poprawić zawsze ;)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Czuje się tak samo. Ostatnio mówiłam koleżance ' mineło kilka dni a czuję się jak by minęło kilka miesięcy '.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie niestety także stresują...Nie wiem jak sobie z tym poradzić ale ledwo znajduję na wszystko czas :/
    Mam nadzieję że kiedyś przestaną stresować :)

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie plan jest prawie taki ja w zeszłym roku, haha :D

    GOŚCIE NA BLOGU! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety im więcej lat tym mniej wolnego czasu :(

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja czas wolny staram sie spedzic jak najlepiej. Spotykam sie z przyjaciolmi i chlopakiem. Wten sposob odstresowuje sie
    Może obs za obs?
    zacznij i daj znać u mnie, na pewno się odwdzięczę
    http://kinaaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. początek szkoły to dużo więcej nowych obowiązków, wiem jak trudno się przestawić z trybu wakacyjnego na szkolny.
    ____________________________________
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja chce do szkoly :P
    mozemu obserwowaac:D ja juz, czekam na Ciebie :*
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. najważniejsze jest to, aby wbić sobie do głowy, że trzeba się uczyć trzeba to robić, wymyślić coś aby z przyjemnością się uczyć czyli w jakiś ciekawe sposób np ze znajomymi :> w grupie zawsze raźniej. Ale i tak mimo wszystko to musi być w głowie, bo to podstawa, jeśli sobie nie wbijemy czegoś w głowę, że musimy to niestety nie będziemy tego robić :c
    Ja jak na razie nie narzekam na szkołę powoli i do przodu :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również się czuję jakbym chodziła do tej szkoły już z 2 miesiące. Nauczyciele zawsze straszą że nie będzie łatwo, że dużo nauki etc, bo chcą w ten sposób zmotywować nas jakoś do nauki, jednak częściej tym jeszcze bardziej nas zniechęcają. Jestem teraz w 2 klasie LO i już pierwszego dnia od nauczycieli słyszałam tylko to, że zbliża się matura i że będzie to bardzo intensywny rok, że trzeba się przyłożyć do nauki, że będzie dużo sprawdzianów i kartkówek etc :) ale musimy sobie z tym poradzić, kiedyś pewnie jeszcze zatęsknimy za tymi szkolnymi czasami :)

    zapraszam do siebie
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jutro mam już sprawdzian :c
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja bardzo się staram uczyć itp. Ale mi to nie wychodzi

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja już mam strasznie dużo nauki a to dopiero początek... :/
    http://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Już nie chodzę do szkoły od ponad 3 lat ;p Ale znam tę rutynkę. ;) Kiedyś się za nią teskni .;)Powodzenia!

    Ciekawy post, podobnie, jak te niżej. ;) Nadrabiam zaległości w czytaniu. ;) Masz naprawdę ciekawe pomysły na posty. Sobie samej tego życzę, a Tobie powodzenia w dalszym blogowaniu! Będę częściej z chęcią tutaj zaglądać!;) Zapraszam do mnie na nowy post!:) Bardzo ucieszy mnie, jeśli zostaniesz na dłużej! ;))

    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. My już obserwujemy:) Czekamy na ciebie:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam podobnie tylko jestem już na pierwszym roku w liceum. Czasu nie mam nigdy, tylko w weekend znajduję trochę na bloga. To straszneee.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi pierwsze dni w szkole minęły całkiem okej. Moim zdaniem nie warto jest się przejmować zbyt bardzo egzaminami, ale najważniejsze to chyba uczyć się z lekcji na lekcje, a przede wszystkim chodzić regularnie na zajęcia, bo to z nich zapamiętujemy dużo materiału.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Podobnie jak Ty, mam masę nauki :(

    http://kaamap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Szkoła, to tylko szkoła więcej luzu, mniej spiny i zobaczysz jak Ci wszystko pięknie pójdzie ! Zacznij od zmiany podejścia do nauki, nie traktuj tego jako przykrego obowiązku, pomyśl ile się możesz dowiedzieć ! i nie przesiaduj dniami i nocami nad książkami tylko wyznacz sobie trochę czasu na naukę a trochę na relaks ;) I pamiętaj 2 to też ocena !! :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny blog;)
    Chętnie odwdzięczę się obserwacją ;)
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Szkoła wcale nie jest taka zła<3
    Zapraszam Cię również do mnie. Właśnie dodałam nowy post i będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Moim sposobem jest zajadanie gorzkiej czekolady, robienie wlasnych notatek na lekcji no i oczywiscie muzyczka w sluchawkach :3
    Zgadzam sie na wymiane obserwacjami:))(obserwuje)
    Vikk Vikka [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny blog :) ja już obserwuje :*
    http://xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja póki co w ogole sobie z tym wszystkim nie radzę... ;) także rozumiem cię doskonale, też czuję tę presję, a dodatkowo jakąś niemoc...
    ja już zaobserwowałam, czekam na rewanż ;)
    pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja jeszcze mam wakacje, ale już chciałabym wrócić na zajęcia<3
    Zapraszam Cię również do mnie. Dodałam nową notkę i będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak ;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. przede wszystkim pozytywne nastawienie! Wiem że to banalnie brzmi, ale to naprawdę pomaga;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny blog, pytałaś o wspólną obserwację, więc dodaję i liczę na rewanż :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  62. Super post. Ja również ciągle słyszę: weź się za naukę, więcej pracuj... Okej, ja bardzo chcę, ale jakoś tak... nie mogę się na niczym skupić. Presja ze strony nauczycieli jest przeogromna, ze stresem pomagają mi moje pasje - muzyka, śpiew, bieganie. ;**
    Obserwuję. Mogę liczyć na to samo? ;))
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie martw się, każdemu się zdarza dłuższa nieobecność :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  64. Zawsze słyszałam jak byłam młodsza - masz sie uczyc, ucz się bo przyda Ci się itp... Ale później juz moja mama dała mi spokój i sama pracuję na swój "sukces" :)
    Ciekawy blog.


    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    kliknij - dzięki z góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja powoli już przyzwyczajam się do powrotu do szkoły, mam więcej czasu na przyjemności :D. U mnie jest taki nauczyciel, gdzie największy twardziel mięknie przy tablicy, więc na tych lekcjach ze stresem sobie w ogóle nie radzę :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie na razie jeszcze luz.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakoś mi minęły, nie ma co narzekać! Trzeba cieszyć się chwilą, życie jest za krótkie żeby żyć wolnym! (:

    Zapraszam do mnie na wypociny starej ciotki LadyinBlack :) #BackToSchool3: Bożeee, mój Bożeee, czemuś mnie opuścił?

    Pozdrawiam cieplutko
    Wieczny śpioch
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  68. Daj sobie na luz! najwazniejsze to nie poddac sie tym co mowia nauczyciele do konca. wiadomo ze ciagle tylko matura matura matura. a tak samo bylo z egzaminem gimnazjalnym..straszyli sto lat a potem co do czego przyszlo to byla bułka z masłem w porownaniu do tego co mowili. Oni tak musza bo wtedy to by nikt sie nie uczyl gdyby powiedzieli ze to nie az takie trudne itd. troszke musza postraszyc a wiadome nie od dzis,że najwazniejsze jest bycie systematycznym. jesli choc na 50% jestes systematyczna, to dasz sobie rade potem bez problemu :) dlatego najwazniejsza jest organizacja. ( z ktora ja mam niestety problem :( ). swietny blog! :*

    nowy post o nadchodzącej zimie,blogu itd
    http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Na szczęście lata szkoły mam już za sobą więc jak widać da się to przetrwać :) teraz studiuję i jednak chciałabym wrócić do tych lat :(
    Mi się najlepiej uczy jak zamknę się sama w cichym pokoju i nic, ani nikt mnie rozprasza :) żadnych telefonów, laptopów i telewizora :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://madeleineee1994.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Pytałaś o obserwację, ja już :) Czekam na rewanż ;*
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  71. Skoro już brak chęci na różne przyjemności to musi być bardzo źle. Trzeba czasami trochę odetchnąć. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  72. Na nas nauczyciele tak nie naciskają. Są chyba bardziej wyrozumiali niż Twoi :)
    Pytałaś o obs. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak na razie okej, poznałam wielu fajnych ludzi w nowej klasie ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja jeszcze az tak ciezko na szczęście nie mam :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. U mnie jest podobnie :( Mam mnóstwo kartówek i w ogóle, ale staram się niczego nie odkładać na jutro i uczyć się z lekcji na lekcję. To serio pomaga :) Życzę Ci powodzenia :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  76. trzeba ten trudny okres jakoś przebrnąć! dasz rade ;]
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  77. trzeba ten trudny okres jakoś przebrnąć! dasz rade ;]
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeśli jesteś wzrokowcem, polecam metodę zakreślaczy - bardzo przydatne w nauce i przede wszystkim efektywne.
    Obserwuję ;)

    http://everydayiishalloween.blogspot.com/ - wiedźma bloguje.

    OdpowiedzUsuń
  79. No niestety, dużo osób tak ma .. niby trzeba się zacząć w końcu uczyć ale i tak z tego nic nie wychodzi :/
    Poza tym, byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś zajrzała również do mnie i ewentualnie zostawiła coś po sobie KLIK :)
    Pozderki! :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Nauka w gimnazjum może wydawać się dla Ciebie przeogromna, ale uwierz mi na studiach jest dużo gorzej i nieraz bym chciała wrócić do czasów gimnazjum ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  81. Dużo nauki, na studiach jeszcze więcej. Jednak czasy gimnazjum to wspaniały czas, ciesz się nim :)
    pozdrawiam i obserwuję , mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajny post ;)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja również swoją nieobecność na blogu tłumaczę szkołą. A weekendy są dla mnie istnym zbawieniem. Pytałaś o wspólną obs, zacznij i daj znać.
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń